Archiwum 05 grudnia 2011


gru 05 2011 Agencje interaktywne i reklamowe
Komentarze: 0

Z pewnością wielokrotnie czytając artykuły zamieszczane na poszczególnych stronach internetowych zauważaliśmy pod nimi nazwę agencji reklamowej, która dany artykuł napisała. Co to jest agencja promocyjna reklamowa? Czym prócz tworzeniem tekstów prasowych zajmuje się reklamowa agencja? Najłatwiej rzecz ujmując agencja reklamowa to firma, która zajmuje się oferowaniem szeroko pojętych usług mających na celu promocje i promocję konkretnego podmiotu, produktu czy usługi. Agencje reklamowe zajmują się na przykład planowaniem i tworzeniem kampanii reklamowych, wykupem mediów, monitoringiem zamieszczanych publikacji, kreowaniem wizerunku firmy w mediach itp. W ostatnich latach niezwykle modne stały się tak zwane interaktywne agencje. Interaktywna agencja reklamowa pełni całkowicie takie same funkcje jak tradycyjna, jednakże obszar jej działań ograniczony jest jedynie do Internetu. Tego typu firmy powstały na fali wzrastającego znaczenia i dostępności do sieci. Obecnie z medium tego korzysta kilkanaście milionów Polaków i milionowe rzesze ludzi na całym świecie. Tak ogromne grono potencjalnych klientów motywuje wiele firm do zaistnienia w świecie online i zaznaczenia swojej pozycji przy wykorzystaniu doświadczeń i kwalifikacji pracowników takich właśnie agencji. Ile kosztuje korzystanie z takich usług? Niestety bardzo trudno jest odpowiedzieć na takie zapytanie, gdyż ceny są bardzo zróżnicowane i na ogół określane indywidualnie. Jeśli zatem koniecznie musimy wiedzieć ile kosztują takie usługi powinniśmy wysłać takie pytanie do jednej z zachęcających nas firm.